zaterdag 12 mei 2012

 Mijn dagelijkse (make-up) routine

Hey,

Vandaag ga ik jullie mijn dagelijkse (make-up) routine laten zien. Ik draag niet elke dag hetzelfde. Soms een andere  lipgloss of draag ik bronzer,  het hangt allemaal af van de dag zelf. Als je een vraag hebt, stel ze gerust!

Eerst reinig ik mijn gezicht met de cream cleanser van de vitamine E lijn van The Body Shop (TBS). Dan breng ik de hydrating toner aan, ook van de de vitamine E lijn van TBS.
 Als dagcrème gebruik ik de moisture cream, ook deze is van de vitamine E lijn van TBS. :p Wanner ik een grote puist heb, breng ik met een wattenstaafje de ontsmettingsalcohol op die puist.
 
 Vervolgens breng ik oogschaduwbasis aan.(op mijn ogen natuurlijk xo) Ik draag geen oogschaduw naar school maar ik zet een streepje boven in/aan mijn wimpers met een gewoon oogpotlood. Als ik dan geen oogschaduwbasis gebruik, begint het te schuiven. Nadat ik het oogpotlood heb aangebracht, breng ik de mascara aan.

de "I love stage" oogschaduwbasis van Essence
Mascara ven Max Factor: Masterpiece
Oogpotlood van Max (verkrijgbaar in de action)

 Foundation gebruik ik niet maar poeder wel, dat matteert mijn gezicht. IK heb wel enkele onzuiverheden maar ik vind dat niet nodig om te bedekken met foudation. Soms gebruik ik wel eens concealer.
Dream mat powder van Maybelinne New York en de Blushbrush van Catrice


Volume&Gloss, 002 Sweet bubblegum van Essence
Om het helemaal af te maken nog een beetje lipgloss, de juiste oorbellen in en een vleugje parfum
Roze stekertjes van de Hema
eau de toilette "Fleur de Noël" limited edition van de Yves Rocher

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten