maandag 7 mei 2012

Mijn favorieten van april

Hey,
Het is weer maandag, laten we erin vliegen met de favorieten van april :).
Hier zijn mijn favorieten : 




2 deo's:  Garnier invisimineral(double action)
  Dove invisible dry 
Ze houden goed het zweet tegen, 
ze laten geen witte vlekken achter.
 

 Een reissetje van de "vitamine E"lijn van de Body Shop(€17,00)
Ja, het werkt gewoon heel fijn. 
Het voedt mijn huid maar maakt het niet vettig.
Er zit o.a.  de cream cleanser, de hydrating toner, 
de moisture cream en de night cream in.


 Zwarte oorbellen
(Ik weet niet meer van waar ze kwamen)


 "Lady in Black" van OPI; (€13,95)
Gewoon een mat zwart kleurtje, droogt heel snel.
Het is fijn om aanbrengen maar blijft niet ontzettend lang zitten.


  shower jelly van Lush : Whoosh (€5,75)
Ik hou niet echt van citrusachtige geuren maar deze shower jelly
gebruik ik s'ochtends voor ik naar school 
ga want het werkt oppeppend.


Lippenbalsem van de Yves Rocher met vanille geur/smaak(€2,50)
Het voedt mijn lippen, het is geen wondermiddel
 maar het ruikt/smaakt heerlijk. :p
 
 Liefs,
p.s. De prijzen zijn zo als ze in België in de winkels staan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten