donderdag 10 mei 2012

 Wat meer over mijzelf

Hey,

Vandaag ga ik wat meer over mezelf vertellen, want ik denk dat jullie nog niet zoveel van mij weten ;).

Ik ben dus een 14-jarige (trotse) vegetariër, nu ongeveer 1 jaar. Waarom ik vegetariër ben geworden? Ik wou het al heel lang maar het lukte nooit en toen hoorde ik dat een vriend van mij ook vegetariër was geworden(nu ondertussen niet meer xo), dan dacht ik: "als hij het kan, kan ik het ook". Veel van jullie zullen waarschijnlijk denken dat een beautyjunkie ben, maar dat ben ik niet. Ik houd heel erg van beauty, fashion, ..... maar echt een junkie? Nee, niet echt. Ik wil dat dit niet enkel een beauty/fashion blog is. Ik wil dat dit gewoon mij is.(als jullie begrijpen wat ik bedoel xo) Jullie zullen niet snel een foto van mij zien, want je weet nooit met het internet, hé?!
Voor degene die het graag willen weten, ik ben ongeveer 1m73 maar ik denk/hoop dat ik 1m75 ga worden. Dat vindt ik een mooie lengte. Als ik geen 1m75 word, vind ik dat niet erg hoor :p. Sportief ben ik wel, als ik dat van men eigen mag zeggen ;). Ik probeer minstens 1keer in de week te gaan joggen en ik dans ook 3 keer in de week dus dat is wel genoeg voor mij.
Zo dat was heet weer voor deze keer, ik hoop dat jullie het een beetje interessant vonden.

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten